period lewat 5 hari


Ada lagi satu malu sikit vagina I daging keluar sikitconfused nak buat apa. Patut kah saya check kat doktor atau biarkan saja seriusnanya.


侯明昊neo On Instagram 无 There Is No Public Itinerary In February The Itinerary Plan Is Postponed And It Is Subject To Change Without Notice I Hope Every Pria

Period lewat selama 5 hari.

. Pada 2 minggu lepas saya telah bersama dengan suami satu hari selepas habis waktu subur dan pada keesokkan harinya 22-23 jam selepas bersama saya telah mengambil ubat Mercilon selama 1 minggu. Saya umur 21 period saya dh lewat beberapa hari. Selamat sejahtera saya wanita 20an dan sudah berkahwin.

252628 macam ini kitaran haid. Tanda-tanda mengandung awal berbeza-beza. Baby Girl already out from Oven.

Berdasarkan keterangan di atas kami memahami kebimbangan anda tentang gejalamasalah haid tidak teratur yang dihadapi. Ovari mengeluarkan telur setiap 12 hingga 14 hari selepas haid tapi jika telur tidak disenyawakan uterus di bahagian lapisan dalam. Eh b saya tak period ni.

Dan 277 ade mcm spotting tp sehari tu jee. April 24 2021 1243 PM. I lewat period 3 hari mungkin Ada masalah ke I start makan 22012020 asid folic 5mg sampai sekarang.

Saya wanita berumur 26 tahun dan telah berkahwin. So bila tiba hari yang sepatutnya iday datang bulan tak jugak datang. Namun ada wanita yang mengalami pendarahan haid melebihi 15 hari sehingga menyebabkan wajah menjadi pucat dan cepat penat sehingga rutin seharian terganggu.

Period anda juga sudah miss beberapa hari. Darah yg keluar banyak ketul2 besar serta heavy flow selama 4 hari. Momsy of 3 sweet junior.

Beberapa perkara di bawah boleh. Anda rasakan satu perasaan yang unik. Semasa diklinik saya tidak dapat membuat ujian UPT.

Saya dah check guna pregnant test tapi still negative padahal dah lewat 5 hari. Saye kerap sakit pinggang sakit kepale cramp perut. KEBIASAANNYA darah haid yang normal adalah lebih kurang 7 hari.

Ada track waktu subur ke. Period lewat 5 hari Stress Free 8 Lagu Korea Ini Bikin Kamu Rileks Panduan Mendalam Oleh Femina Indonesia Ctra Stock Price And Chart Idx Ctra Tradingview Tebak Kata Item Makeup Lewat Emoji Ini Emoji Membaca Teratai I Just Had An Epiphany Right This Very Second A Lot Of My Bad Body Days May Just Be Bad Self Days The Militant Baker. Eh awal lagi la baru sehari.

Saya cuba buat kali kedua pada hari ke 6 lewat. Macam mna nk cepatkan period. Wanita perlu tahu secara amnya tempoh haid wanita adalah 2-7 hari dengan kitaran haid yang normal antara 21 hingga 35 hari dari hari pertama haid yang terakhir sehingga hari pertama haid seterusnya dan purata darah dalam lingkungan sekitar 30-70 mililiter.

Period saya sebelum ini teratur tetapi ada satu bulan tu period saya tiba-tiba lewat 5 hari. Saya telah buat upt pada hari ke 5 lewat bebetul sblm keluar darah tpi hasilnya -ve. Dan darah yg keluar coklat2 bukan macam darah period tapi hari pertama spotting je hari kedua still coklat2 tapi banyak sedikit.

Rasa tk sedap mulut jekdg2 ad jgk rasa nk muntah payudara pun ad skit jgk tp skg dh okeyadakah tu tnda2 sy pregnent. Payudara rasa sakit bila disentuh atau tak selesa 2. Anda pasti yang ovum sudah pun bertemu dengan sperm tapi anda mahukan sesuatu yang lebih meyakinkan.

Sy tk buat ag pregnent test sbb sy tkt tkde apa2 je. Setelah satu minggu saya bersama dengan suami lagi dan. Nk tnyee takut saye ad masalah cyst kee sbb saye ad ambil pil kurus dalam.

Nur Ellyna Humaira bt Maun. Terus cakap kat Islam. Jika kitaran lebih daripada 35 hari baru boleh dikatakan terdapat kelewatan haid.

Period lewat 5 hari berketul sakit pinggang. Dan saya telah pergi ke klinik pada hari ke 8 period lewat. Maka bermula la hari-hari aku pantang.

Period saya sudah lewat 5 hari. Hye Assalamualaikum saya Elvin Natasha umur 22. LoVe my Family.

Saya wanita 23tahun saya nak bertanya adakah normal period awal 5hari dari date sepatotnye sy period. So sy tnggu ckup bulan nie je. Sy dh 5 hari lewat periodtp badan sy panaskepala asyik pening dan sakit jepusing2 jepahit mulutpinggan skitlegoh2 betis.

Klau tak tahu bila ovulasi jd. Bawah perut sakit pingang sakit. Iday hari tu lambat 4 hari dah kecoh gigih beli pregnancy test tapi negatif.

Sy dlm 5 Bulan kahwin takpernah Ada lewat period. 15 Tanda-Tanda Mengandung Yang Boleh Tahu Sebelum Missed Period. Saya baru buka IUCD pada 5hb dn tk datang haid pada tarikh yg selalu dtg.

Sudah beberapa hari badan anda rasa tidak selesa. Dan saya dpt tanda ii mcm awal kehamilan seperti nyerisakit pada payudar. Saya dah buat UPT pada 3hari period.

Awak pregnant ke wahhhh dapat baby then pegang-pegang perut. Dan bulan 2 haritu saye keguguran anak pertama. Bilee check upt -ve.

Takada tanda pregnant than Belum lagi check upt. Last priod sayee 47 tp skarang daa 5 hari lewat. Produk dri sahajidah hai-o.

Food cravings Masa ni lah tiba-tiba nak. Late period 9 days. Period lewat 5 hari.

Haid normal 7 hari ini 9 punca jika pendarahan lebih 15 hari. Period lewat 5 hari. Ia mungkin menyebabkan anda tak datang haid.

So nampak la Islam punya excited bila aku lambat datang bulan. Haii saya nak tanyasy sudah berkahwin 4 bulansy nya period selaluu x tepat pada waktu tapi sy selalu ada syptom kalau nak period cth breast tegang tapi kali ni 2 hari lpas puasa saya kencing tgok ada darah pastu esok nya. Ieyahyayaj 3 tahun.

Saya period lewat dah 5 hari. Period lambat 5 - 10 hari Masa ni kalau korang nak guna pregnancy test pon boleh. Kesihatan Wanita 4 bulan.

Hehehe So jangan terlalu berharap okay Tapi Iday nak share petanda kalau korang betul-betul pregnant. Salam sejahtera terima kasih atas soalan yang diajukan. Last sy period 2112021.

Selepas kgguran period teratur jee. Misalnya terlalu banyak tekanan berat badan bertambah atau menurun senaman berlebihan yang sekaligus menjejaskan tahap hormon dan ganggu kitaran haid. Haisaya berumur 24 tahundan sudah berkahwindisini saya nak tanya tentang period saya yang awal 5 hari sebelum tarikh sepatutnya.

Dan doc mengatakan saya tidak mengandung hasil dri keputusan scan.


Kontes Ayo Minta Maaf Berhadiah Dress Senilai 400 Ribu Deadline 08 Juni 2018 Baca Selengkapnya Https Infokuis Xyz 2xx3kn4 Kuis Semoga Beruntung Membaca


Assalamualaikum Ada Yang Pelik Dengar Nama Biskut Ni Seriusss Mas Cakap Biskut Telur Rebus Ni Sangat Sedapp Teksturnya Telur Rebus Kue Kering Rebusan


Stokin Ajaib Vken Testimoni Nanotechnology Negative Ions Material


Di Dunia Arab Cuma Lebanon Sukses Usir Israel Dan As


Sejarah Budaya Archives Wacana Nusantara Indonesia Litografi Kehidupan Pedesaan


Best Online Slot Games In India Slot Online Play Online Slots Games


Cheesy Taco Casserole Recipe Chili And Cornbread Taco Casserole Pot Pie


홍마리 S Instagram Profile Post 아름다운 우리 한복 대한민국한복모델선발대회 한국 패션 스타일 패션 한복


Mau Extra Cash Hingga Us 15 000 Masih Ada Waktu 1 Bulan Untuk Kejar Periode Eropa


Unpad Bakal Memulai Ptm Terbatas Pada Oktober 2021 Belajar Universitas Mahasiswa


Asyik Liburan Ke Semua Wahana Di Jatim Park Saat Bulan Ramadan Dapat Diskon 40 Persen Ramadan Liburan


Stokin Ajaib Pengenalan Produk Kesihatan Vken Body Celestial Bodies


Karena Aku Hanyalah Kaum Missqueen Tertawa


Zulfaza Love Cooking Ayam Percik Cooking Recipes Food


Luna Nera Esports Tunjukkan Women S Empowerment Lewat Esports In 2021 Perempuan Organisasi Indonesia


Bagaimana Cara Cepat Hamil Secara Islami Nah Berikut Adalah Keterangan Dari Hasil Obrolan Saya Dengan Seorang Therapist Kini Dan Mungki Projects To Try


Lowongan Kerja Indomaret Khusus Wilayah Palembang Kerja Ramadan Loker


Max3 Collagen Plus


Pin Oleh Kholilatur Rizqiyah Di Pl Gaya Remaja Model Pakaian Remaja Wanita Pakaian Sederhana

Related : period lewat 5 hari.